"Home made", julegave til mig fra mig, ja tak!

Jeg har de sidste dage læst om en fin bog hos både Marapytta og Karen Marie Dehn. Så idag tog jeg et lille smut ind forbi Rum 11 for at kigge på bogen og se alle de fine ting som de fantastisk kreative kvinder har lavet. Både at se tingene live og kigge i bogen Home made gav utrolig meget inspiration og energi til at kaste mig ud i nye projekter. (Ville ønske døgnet havde 30 timer). Her er et lille bitte udpluk fra bogen, som jeg selvfølgelig gav mig selv. (Desværre glemte jeg at få damernes autokradser i)






Kommentarer

  1. Dejligt at du havde lyst til at kigge forbi! og du skulle da ha` haft et lille skriv - du må komme en anden dag og få en hilsen :0)

    Dejlig dag til dig - KH Karen Marie

    SvarSlet
  2. Hej Karen Marie.
    Ja jeg må komme ned forbi jer en dag. Det er virkelig en skøn bog I har lavet. Det hele er så gennemtænkt at den bare er lækker at sidde med.

    SvarSlet
  3. Haps, så kom den sørme også på min laange ønskeliste til jul :)
    Lækker inspirerende bog!

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg