Give away

Jeg har fået mulighed for at udlodde fint fint julepynt, hele 3 skønne akrylfigurer fra Daisy i en samlet pakke. En neon pink stjerne, en neon gul klokke og et lilla hjerte. Det er de søde kvinder fra Bienvenue Modesaloner der har doneret denne fine Give away. Den heldige vinder bliver udtrukket lørdag den 17. dec. så pynten kan nå frem inden juleaften.
Det er muligt at deltage med flere lodder.

1. lod for at være fast læser af min blog og poste en kommentar så jeg kan finde dig igen. Har du ikke en blog så smid din mail, så finder jeg dig :)
2. lod for at like Bienvenue Modesaloner på Facebook
3. lod for at linke til min give away på din egen blog.

                     



Kommentarer

  1. Wow Camilla, sejt med en give away allerede! Jeg er helt klart med på 3 lodder og håber jeg er heldig :)
    Dejlig dag til dig!
    Smil fra Pia

    SvarSlet
  2. fint julepynt, det er lige mig, gerne 3 lodder:)
    coubak@yahoo.dk

    SvarSlet
  3. Jeg vil gerne have 1 lod. Her ser hyggeligt ud, glæder mig til at følge dig.

    SvarSlet
  4. Sikke en fin Give Away :) Jeg er helt sikkert med på 3 lodder..

    SvarSlet
  5. Åh hvor fint. Der er slet ikke nok pynt i min julekasse, så jeg håber meget på at vinde og smidder tre lodder i puljen :-)

    KH tina

    SvarSlet
  6. Hvor er det fint :) Jeg tager 3 lodder! Ser frem til at følge dig...
    Mvh. Jeanne - jeanne_grisling@hotmail.com

    SvarSlet
  7. Sikke en fin Give-away. Jeg elsker Daisys julepynt så håber jeg vinder. Er med på 3 lodder:) For en sikkerhds skyld er min mail hausted_4@hotmail.com.

    SvarSlet
  8. Jeg deltager med 2 lodder :-)
    Therese_skov@hotmail.com

    SvarSlet
  9. Sikke lækker give away.. Jeg hopper med på hele 3 lodder!

    SvarSlet
  10. jeg er med på et lod sikke nogle dejlige farver

    SvarSlet
  11. Årh, jeg Elsker dem - men syntes, de var dyre sidste år. I mandags købte jeg én, fordi de er så fine - men hvor ville det være fint med et par stykker, der kunne hænge og glimte sammen i vinduet:) Jeg vil gerne deltage med 2 lodder:)

    SvarSlet
  12. Ihh, sikke noget skønt julepynt...Et herligt alternativ til det mere traditionelle, det er liiiige mig..;O)

    Smider to store lodder i puljen og krydser mine små fingre..:O)

    betinaz@gmail.com

    SvarSlet
  13. jeg vil gerne deltage med 1 lod.

    enkelenkel.blogspot.com
    line.blogspot@hotmail.com

    på min egen blog er jeg også i gang med en lille konkurrence, så kig endelig forbi! :)

    knus

    SvarSlet
  14. Jeg vil gerne deltage med 1 lod (fast læser + kommentar).

    Altid godt med lidt julepynt.

    Hilsen
    Mette
    (bade-and@hotmail.com)

    SvarSlet
  15. Nu er jeg kommet i den alder hvor jeg selv skal til at starte en julepyntssamling til mit eget lille hjem. Min samling må gerne indeholde disse fine akrylfigurer.
    Jeg deltager med 2 lodder :-)

    SvarSlet
  16. Hvor er de bare fine - jeg vil meget gerne deltage. :)

    Christina
    (christinabonke@hotmail.com)

    SvarSlet
  17. Lækker konkurrence! Jeg er med 3 lodder :D

    Linket til mit indlæg om din giveaway;
    http://louisececilie.blogspot.com/p/profil.html

    SvarSlet
  18. Lækker give away. Hapser 2 lodder

    SvarSlet
  19. Sikke noget lækkert julepynt! Jeg vil gerne deltage med to lodder. :)

    SvarSlet
  20. Åh hvor er de bare fede - og så cool noget julepynt! jeg er med på 3 lodder :-) Du meget velkommen til at kigge forbi hos mig os :-)

    Ha en dejlig dag
    Frk.Munk

    SvarSlet
  21. ÅRH! FEDT! DELTAGER MED TO LODDER!
    SØD BLOG! KIG GERNE FORBI MIN: FRIDA-WHATSNEW.BLOGSPOT.COM

    SvarSlet
  22. juhhuuuu...flot julelir...
    jeg er med med 2 lodder:-)

    SvarSlet
  23. De er godt nok fine!!

    Jeg er med på 2 lodder :D

    SvarSlet
  24. jeg vil meget gerne deltage med 2 lodder :)

    SvarSlet
  25. Jeg er med på 1 lod ;0) Mvh Dorthe

    SvarSlet
  26. Åh, to til mig tak. eg håber virkelig at vinde, det er da en fantastisk premie.

    SvarSlet
  27. Hvor fint :D
    Et lod til mig tak :)

    SvarSlet
  28. Wow... 2 lodder tak. :)

    Eeyorenyk
    www.cautious.dk

    SvarSlet
  29. Hvor vil de være skønne på vores juletræ! Eller måske i vinduet ? 1 lod tak ;)

    SvarSlet
  30. Åh hvor er de flotte :) jeg tager 1 lod tak

    Kig også forbi min Advents Give Away på min blog :
    http://chhans-tegneblog.blogspot.com/

    SvarSlet
  31. Det må bliver 3 lodder til mig.

    SvarSlet
  32. Det er så cool med akryl julepynt!
    Jeg smider 1 lod i bunken.

    kattemilla@hotmail.com

    SvarSlet
  33. Man kan aldrig få for meget Daisy. Jeg er med på 1 lod.

    SvarSlet
  34. gfc follower , i love the colors of neon !
    thank you
    tumblemumbo at gmail.com

    SvarSlet
  35. fb fan of bienvenue / ana amanti
    thanks

    SvarSlet
  36. Hej du
    Sikke en fin præmie
    Den vil pynte på mit træ i stuen :-)

    SvarSlet
  37. 3 lodder til mig - tak

    Kig også gerne forbi hos mig :0)

    Hilsner Mette

    SvarSlet
  38. Jeg vil meget gerne deltage med tre lodder - de er så fine :o)

    SvarSlet
  39. wauw det er lige mig og min stil!!

    deltager helt klart med 3 lodder!!

    SvarSlet
  40. Ej, hvor er de fine!
    Jeg snupper 3 lodder :)

    SvarSlet
  41. Jeg vil meget gerne nå at være med :) deltager med et enkelt lod!
    Kh. Line

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg