Designskolens juhuuuulemarked!

Idag har vi været afsted til Holmen for at kigge på de skønne sager til designskolens julemarked. Og vi kunne selvfølgelig ikke nøjes med at kigge. Der var så mange fine ting og jeg blev vildt inspireret! Vi købte en lille by, en FANTASTISK frugtkurv og to fine tryk. Hvis i ikke har været der allerede kan jeg varmt anbefale jer at tage der ud, snuse rundt, ose, lade jer inspirere og måske finde lige den lille juleting i ikke vidste i manglede :)
Her er hvad jeg fik fingre i:
 Julebyen havde ikke noget visitkort, så her må i bare nyde og lade jer inspirere!
 Min FANTASTISKE hængende frugtkurv er designet af Kåre Frandsen
 Mine fine nye tryk er lavet af My Buemann


En sidste hjemmeside jeg vil dele med jer denne. Jeg havde ikke nok kontanter med men ville virkelig gerne ha haft fingrene i en af disse smukke nøgleophæng med tilhørende nøgleringe.

Kommentarer

Populære indlæg