Adventskrans

Det sørme det snart det lige om lidt! Det er pludselig gået op for mig at det er på søndag at det første lys skal tændes. Og det skal det, for man kan ikke kommer bagefter og holde første søndag i advent en tirsdag fordi det passer moren bedre. Men hvad skal jeg lave? Jeg har lyst til at være kitch, men ved ikke om det er mig og om jeg hellere skulle gå traditionella og lave grøn, med hvid og lilla sløjfe i tilbehør? Jeg kunne også købe mig fra det, men er det så ikke som om glæden går lidt af? Nå tiden må vise hvad jeg finder på! Men jeg kan sige at der på søndag står 4 lys klar! (hov dem har jeg faktisk ikke fået købt!) Nå men mens min lille rosin kommer på overarbejde er her lidt links til fine blogs og andre sider med fine ideer.

Inspiration fra Boligliv jeg kan godt lide ideen med at sætte 1,2,3,4 stjerner på lysene.

Husk min Give away, med fint fint julepynt!

Kommentarer

  1. Åh ja - jeg har heller ikke fået mig en adventskrans - eller et kalenderlys for den sags skyld endnu :-) men mon ikke vi når det?

    Du har spurgt til et mumi-sættekassehus på min blog. jeg har nogle stykker af dem, så du kan bare skrive til mettekirkeskovjensen@gmail.com, hvis du stadig er interesseret :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg