Weekend når den er bedst og HURRA for urtekram pizza

I denne weekend har jeg været i sommerhus med den mindste mus og min veninde og hendes datter. De to tøser har ikke set hinanden siden de var 1,5 år så det var ligesom hvis det var første gang de mødtes. Det var en helt fantastisk oplevelse! At se de to lege, finde på, udvikle og udveksle var en fryd for øjet! På vej hjem tog vi et smut forbi dukkemuseet i Skuldelev, som altid en stor oplevelse for mindste musen. Idag fik hun lokket postmand Per og alle hans venner ud af mig, tjaaa, nogen gange er jeg bare for nem :) Dukkemuseet har forresten åbent alle weekender op til jul, så hvis I er i nærheden kan jeg anbefale at slå et smut forbi. Ungerne vil elske det!
Hjemme igen gik jeg søndagsdød med et brag, men hurra for søndagsåben og urtekram pizza. Musen roste den som det bedste mad jeg nogen sinde havde lavet. Den var faktisk også god, så det er ikke sidste gang den kommer ind for min dør.

Da min mand og storemusen kom hjem senere arbejdede pigerne videre på årets julegaver, de er så produktive og fantasifulde at jeg får helt klump i halsen og sommerfugle i maven af at opleve dem. Det sværeste bliver at skulle give gaverne væk til jul, for jeg er allerede glad for dem alle sammen. 





Kommentarer

Populære indlæg