Så kom Per, postmand Per, i sin bil med en pakke til mig!

Så har jeg fået post fra Tina og hvilken skat! Der var skønt papir til fint pynt og kort, min store datter er allerede igang med at klippe og klistre kort. Der var hæklede stjerner som kommer på juletræet og de var bundet sammen med sommerfugle i krympeplast. Hvorfor har jeg dog glemt krympeplast fandtes? Til sidst var der en fantastisk foldet stjerne. Den er allerede hængt op i vinduet pynter! Tak for den fantastiske pakke Tina. Jeg vil samle din sammen og få den sendt afsted.



Jeg skal selv sende stafetten videre og selv udlodde 2 pakker, lige nu er vi lidt ramt af sygdom o.a. så det bliver når overskuddet er der til at finde de helt rigtige pakker. Men det skal nok komme!

Kommentarer

  1. Jeg er glad for at den kunne bruges. Må altså også få lavet sådan en stjerne til mig selv - misundelse.
    Mvh Tina

    SvarSlet
  2. Ja den stjerne er bare så flot! Min mor lavede dem da jeg var barn, havde helt glemt dem ind til jeg fik din pakke. Endnu engang 1000 tak for den. Din er pakket ind og skal nu bare med posten :)

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg