Nyt navn og ny mobil

Forventninger til dagen 0, status nu, fantastisk! Jeg regnede med at dagen ville gå op i sygdom og selvmedlidenhed. Men den har været skøn. Jeg tog mindstemusen og cyklede ind til byen hvor jeg gav mig selv en iPhone, så nu kan jeg opdatere bloggen med billeder direkte fra min hverdag. Jeg smuttede en tur ind forbi søstrene grene for at tjekke om de havde de plexiglas boxe som Karen fortalte om på sin fine blog. Og juhuuu det havde de, så nu er der kommet orden i alle mine perler og glimmerstads. Efter turen ind til byen kørte vi forbi min søde lillesøster og spiste frokost, drak the og guffede winerbasser med bunker af glasur. Hun fik lov til at læse min lille blog og kom med den kommentar at hun hellere ville læse en blog der hed MyminMy end MyNielsen, og jeg kunne se hvad hun mente, så dagen har også stået på navneændring :) 

Kommentarer

  1. Jeg er også rigtig glad for dem jeg har - de opbevarer elastikker og spænder på badeværelset. Så er der styr på det, som noget af det eneste lige i øjeblikket.
    Mvh Tina

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg