N-S-Ø-V ude godt men hjemme....

Min bror er i Japan, min søster i Paris, min far er lige kommet hjem fra USA og jeg har været en tur i frelserkirkens tårn. Jeg har i øjeblikket udlængsel. Ville ønske jeg kunne sejle rundt i den finske skærgård pakket ind i tæpper og med varm kakao. At jeg kunne slentre med min mand i hånden gennem Paris' gader og dufte det franske efterår. At vi med vores piger kunne trave Berlin tynd efter den bedste legeplads. Jeg ville bare så gerne ud og opleve noget!

Billedet har jeg lånt fra www.google.dk

Når det så er sagt, så er Danmark jo bare helt fantastisk smukt om efteråret! Den klare luft, de gule, orange, røde, brune blade der flyver rundt som om de havde en mission. Solen der giver den sidste varme og de mange fugletræk der "holder ind" på rejsen til de varme lande.

Idag besluttede vi os for at gå en tur op i Vor frelserkirkes tårn. HOLD da op der er langt til toppen! Vi gik og vi gik og vi gik, helt til toppen under guldkuglen og det var bare så smukt. Hele København for vores fødder, vi kunne næsten række ud og nå lige det vi ønskede, marmor kirken (Mormorkirken) Amagerstrand, rundetårn, tivoli osv.
Det koster 30 kr for voksne og 10 kr for børn og det er alle pengene værd! Til januar er det muligt at købe årskort til 45 kr!! Det er da billigere end fitness world, 2 gange op og ned 3 gange om ugen og jeg garantere baller af stål!


Nord - Syd - Øst - Vest - Ude godt men hjemme BEDST!




Kommentarer

  1. Hej søde Camilla,
    Det er først nu at jeg opdager din blog !!! Hvor er den fin. Jeg er vild med den personlige stil, med kommentarer , overvejelser og livsbetragtninger.
    Jeg glæder mig til at følge dig.
    Knus Naja

    SvarSlet
  2. Hej Naja.
    Ja jeg besluttede mig for at kaste mig ud i blog-world efter vores snak forleden dag. Jeg er vild med det allerede! Sjovt som ens blog næsten bliver en god ven :)

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg