Mormor frikadeller og syndig sovs

Ungerne er lagt og jeg forsdøjer et helt fantastisk måltid kreeret af min skønne mand som ikke engang kunne spise det selv. Frække frikadeller med perfekt persillesovs og kogte kartofler. Det er en af de retter vi ALDRIG får her hjemme, faktisk er det første gang i vores forhold. Men jeg nød hver en bid og er glad for at der går lang tid før vi skal have det igen, for ellers ville jeg da kunne trille inden jul. Idag har stået på stille efterårsferiedag. Børnene har leget og hygget og lavet ballade. Vi har fået styr på forskellige hængepartier (hi hi fået hængt forskellige ting op). Vi er rykket tilbage til 80'erne og har købt en fantastisk hængekurv til køkkenet, hvordan har jeg nogensinde kunne leve uden sådan en?? Og så er min nye sættekasse kommet op på væggen og jeg glæder mig til at fylde hullerne med små fortællinger fra livet her på Amager.



Kommentarer

Populære indlæg