Min smukke søster

Jeg har siden jeg fandt lykken i blogland haft en kriblen i fingrene efter at komme igang med en masse kreativt, håndarbejde osv. Igår kl 22.17 blev så tidspunktet hvor jeg hentede strikkepindene frem og gav mig i kast med et pandebånd til min søster. Inspirationen hentede jeg her. Min søster ser knald godt ud med hat og andet gejl på hovedet så hun fik lov at være prøvekanin med denne 
Blev ganske tilfreds med resultatet og synes faktisk min søster så godt ud med det på, trods løbehår :)


Min søster er hende den smukke med hatten på 
Billedet har jeg lånt fra http://www.mariarye.blogspot.com/


Kommentarer

  1. Ovr, det er fint, det pandebånd :-)

    SvarSlet
  2. Tak skal du ha! Jeg er også rigtig godt tilfreds, og hun så som sagt skøn ud med det på :) Og tak til dig for en virkelig fin og meget inspirerende blog!

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg