Hvad der dukker frem af tågen

Her til morgen gik min mand og jeg tur på Amagerstrand. Jeg tror det er en af de smukkeste ture jeg har gået. Vi kunne ikke se mere end 10 meter frem. Hele verden var væk, pakket ind i en tyk vatdyne. Det var en fantastisk eventyrlig oplevelse at gå der, bare os to, i vore lille verden. (Lige bortset fra når der kom en forpustet løber farende ud af tågen, som trold af en æske, helt uden forvarsel)
Hjemme havde Peter lavet spind på cyklen, det var helt fyldt med tåge-dug-dråbe-perler, det er da en af de små ting som bare kan få hele dagen til at være dejlig!

Kommentarer

  1. Smukke billeder! Tak for beskeden på Søhesten og æv at du ikke kan komme til Fredericia i weekenden. Forhåbentlig kan du en anden god gang :-)

    SvarSlet
  2. @ Trine, Tak for din besked. Du kan tro at jeg skal med næste gang! Jeg glæder mig dog til at læse om alt det i oplever i weekenden og blive inspireret af jeres indlæg :)

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg