Nu lidt mere kvinde

Så er jeg kommet hjem igen. Det har været en rigtig god tur, og denne gang havde jeg overvejet hvad jeg ville se og undersøge. Det gjorde faktisk rigtig meget for oplevelsen. Vi startede med at høre et foredrag om kvinder og økonomi, der var mange gode fif og råd til hvordan man kan spare for at spare op. Bl.a. en shoppingliste og en oversigt over hvad en basisgaderobe skal indeholde. Så sad vi forrest til Nicolaos Strangas kageshow. MUMS filibaba!!! OMG det var en fantastisk oplevelse! Det kan virkelig anbefales at servere kage fra ham hvis man vil gøre lidt ekstra ud af en dessert. Vi sluttede af med en skøn behandling fra Rasmus hos Raz-spa, disse produkter er jeg blevet afhængige af, især lavendel og orange skrub og body oil. Det kan anbefales! Det er faktisk muligt at få en sex and the city spa hos Raz ude i Fields, tror det blir et efterårsønske.


Jeg vil lige vise min fine gave fra min mor:


Og så til sidst et par tørklæder jeg købte på FEMINAmessen, de er fra Bella ballou og jeg er ret sikker på at de vil være knald skønne til min nye efterårsjakke fra Modström!

Kommentarer

Populære indlæg