FEMINAmesse og ugleskat

Om 20 min skal jeg afsted på FEMINAmesse sammen med min skønne svigerinde og hendes søster. Vi skal ind og lærer om alle de ting vi ikke vidste vi manglede i vores liv. Ud over det skal vi også hører forskellige foredrag, et om kvinder og økonomi, et om kager og måske et om at elske sig selv. Ud over det skal vi forkæle os selv og lege rigtige kvinder. Vi skal selvfølgelig ha godteposen med alle dens uundværlige fantstiske skrammel. Og så skal vi hamstre gratis prøver :) Jeg elsker og hader at tage på disse messer. Alt i mig siger at de bare prøver at diktere mig en ensrettet levevis, og samtidig er jeg sikker på at jeg kommer hjem som en mere hel kvinde. Nu må vi se, om ca 6 timer ved jeg om jeg i år fik nok eller om det gav mig noget nyt.


Min far var forbi her til morgen på vej til lufthavnen. Han havde en fantastisk lille gave med til mig fra min mor. Et lille lys spil med ugler og 3 pakker servietter med ugler. Jeg er bidt af en gal ugle og denne gave gjorde da lige min søndag 100% bedre :) Og den var ellers god allerede! Når jeg har taget et billede vil jeg da lige vise min nye ugleskat.


Kommentarer

Populære indlæg