Efterårsferie

Så nærmer efterårsferien sig. Den ældste er i børnehave og yngstefisen er hjemme med influenza på 7. dagen. Manden min har også lagt sig og jeg har snot i hele kraniet. Hvilken energi mit hjem er fyldt med :)
Jeg satser dog på at vi får en helt fantastisk efterårsferie med ungerne. Planen er at vi skal være turister i vores egen by og se den med andre øjne. Og så skal vi bare slappe af med pandekager og gode film på afspilleren.

Apropos film så har vil ryddet ud og ryddet op i vores DVD film. De er taget ud af cover og sat i mapper. Jeg havde købt ind til 100 film og regnede med det var fint. MEN! Vi havde 500 stk. Det er da helt vildt. Jeg kan godt afsløre at det er vildt hvor det pynter når der forsvinder 500 DVD cover fra reolen.

Igår købte vi en sættekasse fra søstrene grene. Den er bare så flot, jeg glæder mig til at få den malet og efterhånden fyldt med små skatte jeg finder sammen med mine piger. Jeg kan ikke finde nogen billeder af den men poster et når den er kommet op.
Billedet er lånt afdigitalfoto.pl

Kommentarer

Populære indlæg