Dejligtrist efterårshygge

Jeg synes det er skønt at efteråret har taget fat på den helt vildt smukke måde. Dagene er fantastiske med klar himmel, krystal luft og skønne smårådne dufte. Og så når ungerne er lagt, natten har sneget sig frem og der er tændt lys i alle vinduer, så kan man sidde og være sådan lidt dejligtrist og rigtig give sig hen i efterårs-gå-i-hi-humør. Jeg har smækket benene op i sofaen og har endnu en aften udforsket blog land. Dette nye fantastiske univers hvor jeg kun har trådt mine første spæde skridt, men hvor jeg ser frem til mange kreative, udviklende og fordybende ture.
I aften har jeg for første gang deltaget i gaveleg hos Fantastisk sommerfugl og var så heldig at være en af de hurtige så nu venter jeg med spænding på at modtage en pakke med posten, og er gået igang med at udtænke min egen pakke i pakkelegen.
Mine lysmonstre fra Bolia.com giver den helt rigtige dejligtriste stemning.

Kommentarer

  1. Hej søde
    Fin blog du har lavet :-)
    Glæder mig til at læse mere.
    Knus Anne

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg