Bamse ballet, masking tape og chokoladekage

Idag har været en af de der rigtig gode efterårsdage med tilpas meget hygge, oplevelse og fantasi. Ungerne var inviteret i det Kgl. teater for at se Bamse ballet, imens gik manden min og jeg en tur op og ned af strøget og var kolde, våde og meget gamle at høre på når vi let gnækkende omtalte de unges tøjstil :) Tsk tsk... Hjemme igen bagte vi chokoladekage, den gamle brownie fra "God mad let at lave" som er blevet lavet i min familie altid. Dejligt med en årstid hvor vejret kan være med til at diktere hvad man SKAL spise (her tænker jeg kage i massevis). Her til aften har den store lavet en computer til sin bedste veninde, den er udstyret med trafikspil og ledning med stik og stikdåse. Den er så flot at jeg mener den er en fremvisning værd! Uhhh jeg havde nær glemt det... Jeg har fået mit første masking tape i pink, rosa prikket og neon grøn. Jeg eeeelsker det og glæder mig til min samling udvides. 



Kommentarer

  1. Hvor er computeren da bare for sej! SÅDAN en krea pige Camilla...
    Smil herfra

    SvarSlet
  2. Uhh, kagen ser lækker ud. Har meget lyst til at droppe specialeskrivning i aften og i stedet bage kage.
    Hvor stor er den form ca. du bruger til din kage?

    SvarSlet
  3. @ Thea. Det er også en lææææker kage! Den er bagt i en 40 x 50 bradepande. Men den er god i alle str, både tyk og tynd og med alt slags "fyld", nødder, chokolade, peanuts osv. Den tager ingen tid, og jeg er sikker på at den vil give energi til specialet :)

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære indlæg