1. aften

Første aften og jeg helt vild med at jeg endelig har taget mig sammen til at få en blog, min egen lille dagbog, livsbog, eventyrbog.

Det er fredag aften og hele danmark sidder og ser Vild med dans. Bare ikke hos mig. Vi har ikke nogen Tv kanaler. I hvert tilfælde ikke om sommeren. Så lige nu snakker vi meget frem og tilbage omkring hvorvidt vi skal ha Tv igen her til vinter, eller bare fortsætte uden. Vi har en lækker fladskærm, og på den kan vi se de ting vi selv vælger uden at blive afbrudt af forfærdelige reklamer der vil fortælle os at vi ikke er lykkelige med det liv vi har. Vigtigst af alt: vi kan selv bestemme hvad vores børn skal se og hvornår.
Så lige nu står den på pauseskærm, og kun fremtiden ved hvad der kommer til at ske.
 I virkeligheden er det julekalenderen og disneys juleshow der er de store kort i spil. Det er for dem vi får Tv kanaler om vinteren, og kan man i virkeligheden ikke få det meste på DVD og dermed selv bestemme at julekalenderen kommer kl 17.00 og disneys juleshow (med tyren ferdinand) vises allerede kl 14.30?

Kommentarer

Populære indlæg